Gå videre til hovedindholdet

Nå skulle jeg

Vise lidt billeder af hvordan det ser ud når man har smidt 30 kg..

Gud hvor er det vildt. Det første billeder er taget den 14 januar 2012


 Og det her er fra august. Dvs. jeg har smidt yderliger 8 kg efter det her billede er taget.

Og lige det sidste billede, som vist er 3 uger gammelt.(Til ære for pia)

Jeg er super glad for mit vægttab, min nye krop er næsten som jeg vil have den. Og med lidt mere tid ved de tunge vægte ja så er jeg sikker på jeg bliver helt tilfreds.

For ja jeg løfter vægte, tungt(ja altså det vil sige man skal jo starte et sted)

Da jeg startede i januar med at ville tabe mig havde jeg aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig det ville være så let og at jeg rent faktisk ville tabe mig så meget.
Men det gjorde jeg og hold nu op hvor har jeg fået mit gamle humør tilbage, en helt anden glæde ved hverdagen, energi og ikke mindst har jeg fundet mig selv igen og valgt at jeg også har brug for mig tid.

Kommentarer

  1. Hold nu helt op, hvor er du blevet flot :-D

    Undskyld jeg siger det, men syntes dog, du stadig mangler glædes-gnisten i dine øjne. Den glæder jeg mig til at se...

    - Pia

    SvarSlet
  2. Fuck, hvor er du sej!!! Seriøs respekt herfra!!!

    Når jeg har født, så skal jeg os ha smidt en masse kilo :-)

    SvarSlet
  3. Mange tak begge to, Som i kan se har jeg lige lagt det sidste billede på. Så Pia jeg håber du kan se glædes-gnisten der. For der er der i den grad.

    Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. :-D weeeee hvor gør det sidste billede mig glad, det var lige nøjagtigt det, jeg manglede. Du ser forrygende og dejlig ud.
      _ Pia

      Slet
  4. Superflot gået! Hvor mange ændringer/vaner har du ændret for at opnå det flotte resultat?

    SvarSlet
  5. :-) De første billeder har jeg prøvet at bevare samme ansigtsudtryk, har faktisk taget et for hver mdr der er gået. Og så var det jo bare letter at se forskellen når jeg havde samme ansigtsudtryk.

    Jamen til at starte med stoppede jeg med at drikke Coca cola og spise slik og søde sager.

    Derefter fandt jeg madital.dk som virkelig har hjulpet mig til at se hvor meget man egentligt spiser af kcal på en dag. Ret kategorisk har jeg tastet mad ind derinde hver dag. Jeg har levet for ca. 1500 kcal om dagen nogen dage kun 1000 kcal og andre dage 2000 kcal. Jeg spiser meget begrænset ris, pasta, kartofler og hvidt brød.

    i februar begyndte jeg i det lokale trænings center, kom der i starten ca. 3 gange om ugen. Det var spinning, og div hold. Og fra april startede jeg med styrketræning hver anden dag og de andre dage 1 times cardio.

    så man må sige jeg har ændret mine motions vaner rigtig meget fra at lave ingenting ud over mit arbejde som faktisk er rimeligt hårdt til at træne hver dag. Og jeg har altså altid hadet at træne. Men når man så ved man lige kan spise lidt mere hvis man smutter hen og træner hjælper gevaldigt på det.

    Jeg har hele tiden tiladt mig selv at få lidt godt en gang om ugen. Dvs. jeg har måttet tage 100 gram slik om fredagen, eller hvis en kollega har givet kage har jeg spist et stykke.

    Jeg spiser rigtig meget protein. ca. 2,5 gram ren protein pr kg kropsvægt. Protein mætter og sørger for at ens muskelmasse ikke forsvinder hvis man altså samtidig husker at træne.

    Men det kan være jeg skulle lave et indlæg om det en af dagene.

    Men ellers kan jeg anbefale at kigge ind på dkira.com kira eggers blog og huske at se hendes program der kommer på tlc den 14 oktober. Jeg har fået helt utroligt meget ud af at følge med derinde.

    en anden rigtig god blog er amandalouise.dk som også handler om træning.

    SvarSlet
  6. Sikke en forskel! Fantastisk godt gået :-)

    SvarSlet
  7. Hold nu op.... Du er jo gået fra mummy til jummy. Billede 1 ligner mor og billede 3 ligner hendes datter. Stor respekt. Jeg ved hvor hårdt det er og hvor berigende det er bagefter. Du kan være stolt af dig selv. Lena

    SvarSlet
  8. Du ser fantastisk ud!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Amerikanske Brownie

Den her opskrift har jeg lave mange gange, og den er skøn. Sprød udenpå, sej indei. Lige som en brownie skal være. Det sjove ved dem, er at man skal bage dem i muffinforme. Så er de portions anrettede helt fra starten af. Altså bortset fra at jeg kan spise mere end en.. Du skal bruge: 100 g mørk chokolade 200 g Smør, i tern 400 g sukker 4 æg 1 stang vanille 160 g mel 100 g mørk chokolade i små stykker 100 g lys eller hvid chokolade friske hindbær Sæt ovnen på 160 grader. Smelt 100 g mørk chokolade over vandbad, sæt til side i 15 min.  Rør sukker og det kolde smør lyst og luftigt Smør, masser af smør Når det er pisket godt, tilsættes et æg af gangen, pisk godt imellem hvert æg.  Tilsæt den lunke chokolade, rør grundigt  Tilsæt mel og til sidst tilsættes det hakkede chokolade  Dejen er sjov silkeblød og ret luftig  Put en lille tsk. fuld af dejen i en GODT smurt muffinform, læg et hindbær ned i dejen. Tilsæt igen en tsk. fuld dej. De skal

Telefonsælger, ost og kaffe

Og ikke nødvendigvis i den rækkefølge:-) For det første har vi fået nyt tastatur. Så nu kan jeg skrive KKKKKKK lige så tosset som jeg vil. Da vi var til Birthe og Annes blogtræf i vejen, Fik vi de her skønne oste. Jeg skyndte at spise dem og måtte bare have mere af den her. Castello, reseve præst, hedder den. Den er super lækker, lidt af prima donna. Men på sin helt egen måde. Jeg har købt den et par gange. Og i sidste uge var den på bud i vores Føtex Food, hvor man kunne få 2 for 35 kr. Den er vanvittig god til et ostebord.  Og Den anden dag da jeg lige var på tanket for at købe en morgenbolle, så jeg denne her starbucks Qandi latte caramel flavour sag. Og nu er det jo ingen hemmelighed at jeg er ny ud i kaffen. Og at det skal være sødt og ikke smage voldsomt af kaffe. Er du helt vild den er god. Så er der det her med den der telefonsælger.  Jeg ser mig selv som et forholdsvis åbent og venligt menneske. Normalt også over for telefonsælgere...  Men, den anden dag

Godt Nytår og en konkurrence

Håber i alle havde en god nytårsaften. Det havde vi. Vi var i gode venners lag, med masser af hygge og god mad i rigelige mængder. Vi fik hjorte carpaccio skudt af naboen til forret, Dernæst stod den på ryg fra samme dyr:-) og til dessert havde jeg lavet  Lones Bourbon tærte , som var intet mindre end formidabel. Nå men det er jo faktisk ved at være et år siden jeg startede bloggen. Og det skal selvfølgelig fejres med en konkurrence:-) Jeg har haft gang i en god chilidyrkning sidste år. Og nu har jeg jo fået mig et drivhus, så de små planter kan tage endnu mere af min tid.  Det her er de "overskudsfrø" af Chili, tomater og en enkelt agurk.  De står bare og venter på lidt kærlighed i form af jord, varme og vand.  Og som du måske kan ane, er det ikke de almindelig tomater som min interesse har fanget.  Her er "black Cherry", "pineapple" og "black from Tula" at finde  Og Chilier er simpelthen fantastiske små planter. B