Gå videre til hovedindholdet

Ny madplan

Uhh. var temmelig spændt på hvordan diæten skulle se ud her det sidste stykke tid.

For hånden på hjertet så har jeg endnu ikke følt den helt store sult. Jo lidt, men altså ikke noget jeg ikke har kunne holde ud.

Så kom mailen fra Kine...

Jeg blev temmelig begejstret fordi der stod jeg havde 1 højdag og så 2 lave dage..


Men altså min højdag er den diæt som jeg får nu.

Morgenmad
Inden cardio får jeg BCAA
efter cardio
havregryn med vand
æggehvider
proteinpulver

2 * frokost
 kylling/hvid fisk
 grøntsager(ingen gulerod eller ærter)

aftensmaden består af
 hvid fisk
 grøntsager(ikke gulerod og ærter)

Proteinpulver +riskiks efter træning
BCAA uden kcal inden træning
Multivitamin
c vitamin.

Og de 2 lave dage ser således ud

BCAA inden morgen cardio
Efter morgenmad
riskiks

derefter består resten af dagen af 5 måltider bestående af 

TADAA

hvid fisk eller æggehvider
bønner, asparges, broccoli(og jeg håber lidt tomat, da drivhuset bugner af pisselækre tomater.. Please Kine)

efter træning riskiks og proteinpulver.

og stadig BCAA før /under træning/cardio

Så idag ser køkkenbordet således ud
 Alt pakket i potions pakker, lige til at knalde i ovnen om aftenen og ta med på arbejde.
 Og jeg har virkelig lavet meget
 Og sneget 50 g tomat i 5 af pakkerne..
 Og hov så kom der lige et lille billede af den sødeste lille springedderkop.
En dag bliver hun ca. 2,5 cm stor og orange. og meget Hairy. Og stadig lige så sød.

Jeg skal jo på Eksotiske Insekters århusmesse den 24 august Og jeg glæder mig. Manden glæder sig til jeg får solgt noget at alle de dyr jeg har i reolen herhjemme.(og på spisebordet og skrivebordet)(jeg glæder mig til at få nye dyr med hjem:-))

Der var en af Pigerne fra teamet der meget meget sødt skrev en besked til mig den anden dag. Hun synes jeg havde været stille. Og ville bare sikre sig at jeg var ok.

Hvor meget overskud er det lige at gøre sådan. Nu ligger landet jo sådan at vi kun er 2 piger fra jylland der stiller på resten er fra København. Så jeg har faktisk kun mødt de fleste af pigerne til Loadede cup i foråret. Jeg kan gang på gang bliver overrasket over den varme der er mellem os piger internt. Faktisk er jeg ret overrasket over hvor god stemningen der er. Jeg har jo nævnt det før. Men det er så rart at der altid er opbakning fra alle mulige. Selv dem man ikke kender.

Og lige en lille update på de der kager jeg snakkede om den anden dag. Du ved dem med sorte bønner i.....
Oh my god.
De er så gode.
1 muffin indeholder 

135 kcal
12 g protein
9 g kulhydrat
5 g fedt.

Jeg smagte en halv da jeg lige havde bagt den. og så igen en anden halv dagen efter. Og de er latterligt gode. lune som kolde..
Jeg vil lige prøve at optimere opskriften endnu en gang og fylde lidt mere proteinpulver i før den ryger op. Men jeg lover den er god







Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Amerikanske Brownie

Den her opskrift har jeg lave mange gange, og den er skøn. Sprød udenpå, sej indei. Lige som en brownie skal være. Det sjove ved dem, er at man skal bage dem i muffinforme. Så er de portions anrettede helt fra starten af. Altså bortset fra at jeg kan spise mere end en.. Du skal bruge: 100 g mørk chokolade 200 g Smør, i tern 400 g sukker 4 æg 1 stang vanille 160 g mel 100 g mørk chokolade i små stykker 100 g lys eller hvid chokolade friske hindbær Sæt ovnen på 160 grader. Smelt 100 g mørk chokolade over vandbad, sæt til side i 15 min.  Rør sukker og det kolde smør lyst og luftigt Smør, masser af smør Når det er pisket godt, tilsættes et æg af gangen, pisk godt imellem hvert æg.  Tilsæt den lunke chokolade, rør grundigt  Tilsæt mel og til sidst tilsættes det hakkede chokolade  Dejen er sjov silkeblød og ret luftig  Put en lille tsk. fuld af dejen i en GODT smurt muffinform, læg et hindbær ned i dejen. Tilsæt igen en tsk. fuld dej. De skal

Telefonsælger, ost og kaffe

Og ikke nødvendigvis i den rækkefølge:-) For det første har vi fået nyt tastatur. Så nu kan jeg skrive KKKKKKK lige så tosset som jeg vil. Da vi var til Birthe og Annes blogtræf i vejen, Fik vi de her skønne oste. Jeg skyndte at spise dem og måtte bare have mere af den her. Castello, reseve præst, hedder den. Den er super lækker, lidt af prima donna. Men på sin helt egen måde. Jeg har købt den et par gange. Og i sidste uge var den på bud i vores Føtex Food, hvor man kunne få 2 for 35 kr. Den er vanvittig god til et ostebord.  Og Den anden dag da jeg lige var på tanket for at købe en morgenbolle, så jeg denne her starbucks Qandi latte caramel flavour sag. Og nu er det jo ingen hemmelighed at jeg er ny ud i kaffen. Og at det skal være sødt og ikke smage voldsomt af kaffe. Er du helt vild den er god. Så er der det her med den der telefonsælger.  Jeg ser mig selv som et forholdsvis åbent og venligt menneske. Normalt også over for telefonsælgere...  Men, den anden dag

Godt Nytår og en konkurrence

Håber i alle havde en god nytårsaften. Det havde vi. Vi var i gode venners lag, med masser af hygge og god mad i rigelige mængder. Vi fik hjorte carpaccio skudt af naboen til forret, Dernæst stod den på ryg fra samme dyr:-) og til dessert havde jeg lavet  Lones Bourbon tærte , som var intet mindre end formidabel. Nå men det er jo faktisk ved at være et år siden jeg startede bloggen. Og det skal selvfølgelig fejres med en konkurrence:-) Jeg har haft gang i en god chilidyrkning sidste år. Og nu har jeg jo fået mig et drivhus, så de små planter kan tage endnu mere af min tid.  Det her er de "overskudsfrø" af Chili, tomater og en enkelt agurk.  De står bare og venter på lidt kærlighed i form af jord, varme og vand.  Og som du måske kan ane, er det ikke de almindelig tomater som min interesse har fanget.  Her er "black Cherry", "pineapple" og "black from Tula" at finde  Og Chilier er simpelthen fantastiske små planter. B