Gå videre til hovedindholdet

Fredagsvejning for sidste uge:-)

Nogen har gjort mig opmærksom på at der ikke kom et indlæg om min vægt i fredags...



Det var sandelig ikke med vilje, nok mere et resultat af dårlig ryg, vennehygge og fødselsdag. Og sådan har det faktisk været hele weekenden.

Idag er det så torsdag;-) så man må sige det er på tide med fredagens vægt fra den 22 marts.

Vægten sagde 61 kg.  så det må siges at vægten ligger rimelig stabil for tiden. Det er ikke nogen hemmelighed jeg godt gad den gik ned af. Men det er jo ikke meningen lige nu. Lige nu skal jeg tage muskelmasse på..

Jeg ser små fremskridt, især på mine lår og numse. Hvilket også må siges at være mit svage punkt..

Jeg håber at kunne få taget mig sammen til at lave et indlæg om min træning og hvor meget jeg egentligt træner i hverdagen. Og jeg kan godt sige det er en del:-) Men dog ikke flere gange om dagen, endnu..

Vi har haft nogle lækre dage i sommerhuset ved løkken, nu hjemme igen og klar til fødselsdag imorgen ved børnenes fætter, lørdags afslapning/spisning og ikke mindst loadedcup.dk søndag. Jeg formår igen i år at ikke være hjemme på datteres fødselsdag. Føler mig som verdens værste mor. Sidste år var det afrika der kom i vejen iår er det så loaded cup. Og jo jeg kunne jo godt vælge at ikke smutte over og se det. Men det er bare min mulighed for at se en konkurrence inden jeg selv skal stå på en scene..

Og sådan bliver det altså. Hun får hygge med storebror og farmand.

Kommentarer

  1. Hvor har du en skøn blog! Jeg er selv igang med at træne, og du er inspirerende at læse om - denne blog skal jeg helt sikkert besøge igen:) Hav en god påske

    SvarSlet
  2. Hej Hannah

    Tusind tak for dine søde ord. Det er altid rart at få en kommentar fra jer der læser med.

    Kh

    Heidi

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Amerikanske Brownie

Den her opskrift har jeg lave mange gange, og den er skøn. Sprød udenpå, sej indei. Lige som en brownie skal være. Det sjove ved dem, er at man skal bage dem i muffinforme. Så er de portions anrettede helt fra starten af. Altså bortset fra at jeg kan spise mere end en.. Du skal bruge: 100 g mørk chokolade 200 g Smør, i tern 400 g sukker 4 æg 1 stang vanille 160 g mel 100 g mørk chokolade i små stykker 100 g lys eller hvid chokolade friske hindbær Sæt ovnen på 160 grader. Smelt 100 g mørk chokolade over vandbad, sæt til side i 15 min.  Rør sukker og det kolde smør lyst og luftigt Smør, masser af smør Når det er pisket godt, tilsættes et æg af gangen, pisk godt imellem hvert æg.  Tilsæt den lunke chokolade, rør grundigt  Tilsæt mel og til sidst tilsættes det hakkede chokolade  Dejen er sjov silkeblød og ret luftig  Put en lille tsk. fuld af dejen i en GODT smurt muffinform, læg et hindbær ned i dejen. Tilsæt igen en tsk. fuld dej. De skal

Telefonsælger, ost og kaffe

Og ikke nødvendigvis i den rækkefølge:-) For det første har vi fået nyt tastatur. Så nu kan jeg skrive KKKKKKK lige så tosset som jeg vil. Da vi var til Birthe og Annes blogtræf i vejen, Fik vi de her skønne oste. Jeg skyndte at spise dem og måtte bare have mere af den her. Castello, reseve præst, hedder den. Den er super lækker, lidt af prima donna. Men på sin helt egen måde. Jeg har købt den et par gange. Og i sidste uge var den på bud i vores Føtex Food, hvor man kunne få 2 for 35 kr. Den er vanvittig god til et ostebord.  Og Den anden dag da jeg lige var på tanket for at købe en morgenbolle, så jeg denne her starbucks Qandi latte caramel flavour sag. Og nu er det jo ingen hemmelighed at jeg er ny ud i kaffen. Og at det skal være sødt og ikke smage voldsomt af kaffe. Er du helt vild den er god. Så er der det her med den der telefonsælger.  Jeg ser mig selv som et forholdsvis åbent og venligt menneske. Normalt også over for telefonsælgere...  Men, den anden dag

Godt Nytår og en konkurrence

Håber i alle havde en god nytårsaften. Det havde vi. Vi var i gode venners lag, med masser af hygge og god mad i rigelige mængder. Vi fik hjorte carpaccio skudt af naboen til forret, Dernæst stod den på ryg fra samme dyr:-) og til dessert havde jeg lavet  Lones Bourbon tærte , som var intet mindre end formidabel. Nå men det er jo faktisk ved at være et år siden jeg startede bloggen. Og det skal selvfølgelig fejres med en konkurrence:-) Jeg har haft gang i en god chilidyrkning sidste år. Og nu har jeg jo fået mig et drivhus, så de små planter kan tage endnu mere af min tid.  Det her er de "overskudsfrø" af Chili, tomater og en enkelt agurk.  De står bare og venter på lidt kærlighed i form af jord, varme og vand.  Og som du måske kan ane, er det ikke de almindelig tomater som min interesse har fanget.  Her er "black Cherry", "pineapple" og "black from Tula" at finde  Og Chilier er simpelthen fantastiske små planter. B