Gå videre til hovedindholdet

Hvor forsvinder min tid hen? kokostoppe og fat lady..

Jeg fatter det simpelthen ikke.

Tiden flyver af sted. Ja det har det faktisk gjort længe. Men her på det sidste er tiden begyndt at virkelig løbe stærkt. Det har jo helt sikkert noget at gøre med at jeg træner hver dag, skal have lavet madpakker til 2* frokost, aftensmaden tager altså også tid når man gerne vil gøre det lidt lækkert. Jeg er desværre et madøre og vil gerne spise lækker mad hele tiden. Og jo jeg spiser lækkert mad hver dag, men når man skal spise 550 g kylling og 600 g groft grønt om dagen, fordelt på 3 måltider. Ja så er det nød til at blive lidt let.

Så mine 2 frokoster er stegt kold kylling, grove grøntsager skåret i små tern med udos choice olie henover. Og så skal man jo enten spise kold kylling til aftensmad med de samme grove grøntsager i tern igen eller tage sig sammen og lave lidt rodfrugter i ovnen. Men jeg er nok lige i underskud af tid og overskud, til jeg magter det hver dag.

Nå men jeg får trænet og ser helt klart en forandring. Og det er jo skønt. Faktisk måtte jeg tage et billede af mine ben og mås den anden dag og sende em mms til Coach Kine fordi jeg selv synes man kunne se der er kommet lidt mere numse til. Total navlepilleri det her er. Men skal jeg være helt ærlig og det skal jeg jo. Når jeg kigger mig selv i spejlet ser jeg ofte hende her(fuck hvor er det hæsligt at smide sådan et billede op)
 Og jeg ved jo godt det ikke er mig mere. Men det er altså bare for at sige, det er enormt svært at se de små fremskridt der sker.

Men de sker, altså de små forandringer. Og det her er et godt bevis på at der sker noget.
Det her billede er 17 dage gammelt. Læg venligst mærke til den ikke eksisterende numse...
 Og det her blev taget Lørdag til bentræning. Der er kommet lidt numse til og lidt mere baglår.
Jeg hader at få taget billeder og hader at tage billeder når jeg træner. Men det er jo sådan jeg kan se at der rent faktisk sker noget..

Det giver yderliger motivation når man rent faktisk slev kan se fremskridt.

Ellers har dagen idag stået på gåtur med børn, mand og hundebarn. Og nu har vi en hund der elsker vand. som i virkelig elsker vand. Også selvom det er pisse koldt. Man kan ikke andet end komme i forårshumør at kåd hundebarn.
 Jeg fik hentet mine giftslanger til jobbet. Smukke små diamanter, hvis jeg selv skal sige det.
 Og så fik jeg spist kokostoppe, som er lavet på
 15 g kokosmel(ikke den alm, vel.)
20 g alm kokosmel, 5 g i dejen og resten som drys
25 g proteinpulver, jeg brugte den nye smagsvariant fra bodylab carribian chocolate
30 g skummetmælk, ca. det skal bare lige hænge sammen
30-40 g mørk chokolade

bland alle tørre ingredienser sammen, tilsæt lidt mælk af gange indtil det lige hænger sammen. Tril til toppe dyp bunden i chokolade og dyp bagefter i kokos.

i hele potionen(150 g)
559 kcal
35 g protein
38 g kulhydrater
29 g fedt

de smager skønt især på en snydedag..

Hov glemte helt fredagsvejning. vægten sagde 61 kg rent.

Kommentarer

  1. Hejsa Heidi.

    Ved du om man kan bage med alle produkter? Jeg er p.t gået i gang med at lave opskrifter til min instagram profil, og vil derfor gerne prøve en masse forskellige proteinpulvere for at variere i smagsnuancerne på mine bagværker.

    P.t bruger jeg denne:
    http://www.gymnordic.com/dk/kosttilskud/100-whey.html

    Men ved ikke om man skal bruge whey eller casein? Hvad er dine forhold til bagninger og proteinpulver.

    Mvh
    Mille! :)

    SvarSlet
  2. Hej Mille

    Jeg har kun brugt Whey, men ved at man kan bruge casein også. Prøv evt. at se på proteinopskrifter.dk hvor jeg ved han skriver hvad han bruger. Smagen bliver noget andereledes med casein tror jeg nok. og man kan ikke helt bruge samme mål.

    Jeg har endnu ikke gjort mig så meget i at bage med proteinpulver ud over proteinpandekager.

    Håber du kan bruge mit svar men prøv at tjekke på proteinopskrifter.dk

    Hilsen

    Heidi


    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Amerikanske Brownie

Den her opskrift har jeg lave mange gange, og den er skøn. Sprød udenpå, sej indei. Lige som en brownie skal være. Det sjove ved dem, er at man skal bage dem i muffinforme. Så er de portions anrettede helt fra starten af. Altså bortset fra at jeg kan spise mere end en.. Du skal bruge: 100 g mørk chokolade 200 g Smør, i tern 400 g sukker 4 æg 1 stang vanille 160 g mel 100 g mørk chokolade i små stykker 100 g lys eller hvid chokolade friske hindbær Sæt ovnen på 160 grader. Smelt 100 g mørk chokolade over vandbad, sæt til side i 15 min.  Rør sukker og det kolde smør lyst og luftigt Smør, masser af smør Når det er pisket godt, tilsættes et æg af gangen, pisk godt imellem hvert æg.  Tilsæt den lunke chokolade, rør grundigt  Tilsæt mel og til sidst tilsættes det hakkede chokolade  Dejen er sjov silkeblød og ret luftig  Put en lille tsk. fuld af dejen i en GODT smurt muffinform, læg et hindbær ned i dejen. Tilsæt igen en tsk. fuld dej. De skal

Telefonsælger, ost og kaffe

Og ikke nødvendigvis i den rækkefølge:-) For det første har vi fået nyt tastatur. Så nu kan jeg skrive KKKKKKK lige så tosset som jeg vil. Da vi var til Birthe og Annes blogtræf i vejen, Fik vi de her skønne oste. Jeg skyndte at spise dem og måtte bare have mere af den her. Castello, reseve præst, hedder den. Den er super lækker, lidt af prima donna. Men på sin helt egen måde. Jeg har købt den et par gange. Og i sidste uge var den på bud i vores Føtex Food, hvor man kunne få 2 for 35 kr. Den er vanvittig god til et ostebord.  Og Den anden dag da jeg lige var på tanket for at købe en morgenbolle, så jeg denne her starbucks Qandi latte caramel flavour sag. Og nu er det jo ingen hemmelighed at jeg er ny ud i kaffen. Og at det skal være sødt og ikke smage voldsomt af kaffe. Er du helt vild den er god. Så er der det her med den der telefonsælger.  Jeg ser mig selv som et forholdsvis åbent og venligt menneske. Normalt også over for telefonsælgere...  Men, den anden dag

Godt Nytår og en konkurrence

Håber i alle havde en god nytårsaften. Det havde vi. Vi var i gode venners lag, med masser af hygge og god mad i rigelige mængder. Vi fik hjorte carpaccio skudt af naboen til forret, Dernæst stod den på ryg fra samme dyr:-) og til dessert havde jeg lavet  Lones Bourbon tærte , som var intet mindre end formidabel. Nå men det er jo faktisk ved at være et år siden jeg startede bloggen. Og det skal selvfølgelig fejres med en konkurrence:-) Jeg har haft gang i en god chilidyrkning sidste år. Og nu har jeg jo fået mig et drivhus, så de små planter kan tage endnu mere af min tid.  Det her er de "overskudsfrø" af Chili, tomater og en enkelt agurk.  De står bare og venter på lidt kærlighed i form af jord, varme og vand.  Og som du måske kan ane, er det ikke de almindelig tomater som min interesse har fanget.  Her er "black Cherry", "pineapple" og "black from Tula" at finde  Og Chilier er simpelthen fantastiske små planter. B