Gå videre til hovedindholdet

Indkøb på Bodystore.dk

Den anden dag lagde Kine det her indlæg op om at hun lige havde fået pakke fra www.bodystore.dk som er hendes sponsor.

Og Dum som jeg var skulle jeg lige ind og kigge på deres hjemmeside.... 
Jeg bliver aldrig klogere.

Og jeg kiggede godt nok noget da jeg så på track and trace at pakken vejede 8,85 kg!!!

Så meget havde jeg nu heller ikke bestilt.
Tænkte at det måtte være en fejl, for de der nudler og gejl jeg havde bestilt vejer da ingenting. 

 Hvad jeg ikke vidste om de dersens diet noodles er at de ligger i noget vand.Så det er altså ikke sådan nogle tørre nogle som jeg normalt forbinder nudler med.
 De skulle eftersigende tage smag af det man varmer dem med. Men det helt vildt gode ved dem er selvfølgelig at i hele pakken (250 g) kun er 20 kcal. Jep den er god nok. ingen fedt, kulhydrater protein eller andet. de er lavet af vand og yamsrod mel og noget stabiliseringsmiddel. Og eftersom jeg jo ikke må spise pasta, tænker jeg de skulle have et forsøg. Under alle omstændigheder skal de nok glide ned når diæten strammer til er jeg sikker på( man fornemmer godt min modvilje med dem ikke? De ser vold klamme ud. Men jeg lover at komme med en tilbagemelding når de er smagt)
 Når man handler ved bodystore er det fragtfrit når man køber for mere end 500 kr. Derfor røg de her nudler med i også. Det er det samme som de andre bare i en anden pakke og til kun 25 kr tror jeg.
 Mit hjerte banker lidt hurtigere når Jeg kigger waldens farm. Jeg har før omtalt deres bbq-sauce som heller ikke indeholder noget som helst kcal eller ligende og jeg elsker den. Så jeg håber at denne Karamel sirup kan begejstre. Jeg var ikke tilhænger af deres blåbærsirup, men børnene kan godt lide den.
 Ligeledes måtte denne chokoladesirup også med hjem. Jeg har skumle planer med med begge sirupper i mine proteinkugler:-)
 Massagebolden fra Casall er til min ømme ryg, så manden ikke skal massere mig hele tiden:-)
Og til slut kom den her Proteinbar med hjem fordi der lige manglede 18 kr for fragtfri levering. Kender den ikke. Men mon ikke den ryger ned.

Diæten går rigtig godt og jeg har snydevejet mig i morges og jeg kan se vægten falder ligeså fint. Jeg begynder også at mærke en let sult, ikke noget vildt men jeg kan godt mærke at jeg får lidt mindre mad.
Træningen køre derudad(og det er så løgn) for min skulder driller helt afsindigt. Den gør virkelig ondt. Jeg trænede bryst og biceps i søndags da jeg tænkte det gik nogenlunde.. Det gør det så ikke. Jeg skal til læge på fredag og så håber jeg jeg bliver smidt videre til en fys. Har sundhedsforsikring gennem mandens job så faktisk kan jeg komme gratis til fys hvis jeg bare har en henvisning.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Amerikanske Brownie

Den her opskrift har jeg lave mange gange, og den er skøn. Sprød udenpå, sej indei. Lige som en brownie skal være. Det sjove ved dem, er at man skal bage dem i muffinforme. Så er de portions anrettede helt fra starten af. Altså bortset fra at jeg kan spise mere end en.. Du skal bruge: 100 g mørk chokolade 200 g Smør, i tern 400 g sukker 4 æg 1 stang vanille 160 g mel 100 g mørk chokolade i små stykker 100 g lys eller hvid chokolade friske hindbær Sæt ovnen på 160 grader. Smelt 100 g mørk chokolade over vandbad, sæt til side i 15 min.  Rør sukker og det kolde smør lyst og luftigt Smør, masser af smør Når det er pisket godt, tilsættes et æg af gangen, pisk godt imellem hvert æg.  Tilsæt den lunke chokolade, rør grundigt  Tilsæt mel og til sidst tilsættes det hakkede chokolade  Dejen er sjov silkeblød og ret luftig  Put en lille tsk. fuld af dejen i en GODT smurt muffinform, læg et hindbær ned i dejen. Tilsæt igen en tsk. fuld dej. De skal

Telefonsælger, ost og kaffe

Og ikke nødvendigvis i den rækkefølge:-) For det første har vi fået nyt tastatur. Så nu kan jeg skrive KKKKKKK lige så tosset som jeg vil. Da vi var til Birthe og Annes blogtræf i vejen, Fik vi de her skønne oste. Jeg skyndte at spise dem og måtte bare have mere af den her. Castello, reseve præst, hedder den. Den er super lækker, lidt af prima donna. Men på sin helt egen måde. Jeg har købt den et par gange. Og i sidste uge var den på bud i vores Føtex Food, hvor man kunne få 2 for 35 kr. Den er vanvittig god til et ostebord.  Og Den anden dag da jeg lige var på tanket for at købe en morgenbolle, så jeg denne her starbucks Qandi latte caramel flavour sag. Og nu er det jo ingen hemmelighed at jeg er ny ud i kaffen. Og at det skal være sødt og ikke smage voldsomt af kaffe. Er du helt vild den er god. Så er der det her med den der telefonsælger.  Jeg ser mig selv som et forholdsvis åbent og venligt menneske. Normalt også over for telefonsælgere...  Men, den anden dag

Godt Nytår og en konkurrence

Håber i alle havde en god nytårsaften. Det havde vi. Vi var i gode venners lag, med masser af hygge og god mad i rigelige mængder. Vi fik hjorte carpaccio skudt af naboen til forret, Dernæst stod den på ryg fra samme dyr:-) og til dessert havde jeg lavet  Lones Bourbon tærte , som var intet mindre end formidabel. Nå men det er jo faktisk ved at være et år siden jeg startede bloggen. Og det skal selvfølgelig fejres med en konkurrence:-) Jeg har haft gang i en god chilidyrkning sidste år. Og nu har jeg jo fået mig et drivhus, så de små planter kan tage endnu mere af min tid.  Det her er de "overskudsfrø" af Chili, tomater og en enkelt agurk.  De står bare og venter på lidt kærlighed i form af jord, varme og vand.  Og som du måske kan ane, er det ikke de almindelig tomater som min interesse har fanget.  Her er "black Cherry", "pineapple" og "black from Tula" at finde  Og Chilier er simpelthen fantastiske små planter. B